STRONA GŁÓWNA » DOMOFONY / WIDEODOMOFONY » WIDEODOMOFONY » VIDOS » STACJE BRAMOWE » VIDOS ONE » STACJA BRAMOWA VIDOS ONE S2401-P CZYTNIK ZBLIŻENIOWY (podtynkowa)
Kategorie
STACJA BRAMOWA VIDOS ONE S2401-P CZYTNIK ZBLIŻENIOWY (podtynkowa)STACJA BRAMOWA VIDOS ONE S2401-P CZYTNIK ZBLIŻENIOWY (podtynkowa)STACJA BRAMOWA VIDOS ONE S2401-P CZYTNIK ZBLIŻENIOWY (podtynkowa)STACJA BRAMOWA VIDOS ONE S2401-P CZYTNIK ZBLIŻENIOWY (podtynkowa)STACJA BRAMOWA VIDOS ONE S2401-P CZYTNIK ZBLIŻENIOWY (podtynkowa)
STACJA BRAMOWA VIDOS ONE S2401-P CZYTNIK ZBLIŻENIOWY (podtynkowa)
STACJA BRAMOWA VIDOS ONE S2401-P CZYTNIK ZBLIŻENIOWY (podtynkowa)
STACJA BRAMOWA VIDOS ONE S2401-P CZYTNIK ZBLIŻENIOWY (podtynkowa)
STACJA BRAMOWA VIDOS ONE S2401-P CZYTNIK ZBLIŻENIOWY (podtynkowa)
STACJA BRAMOWA VIDOS ONE S2401-P CZYTNIK ZBLIŻENIOWY (podtynkowa)
Nasz hit

STACJA BRAMOWA VIDOS ONE S2401-P CZYTNIK ZBLIŻENIOWY (podtynkowa)

VIDOS

DOSTĘPNOŚĆ: NIEDOSTĘPNY

CZAS WYSYŁKI: 2-3 DNI

KOSZT WYSYŁKI: od 0,00 zł

NUMER KATALOGOWY: ONE S2401-P

KOD PRODUCENTA: ONE S2401-P

STAN PRODUKTU: NOWY

GWARANCJA: 3 LATA GWARANCJI


ZAPYTAJ O CENĘ . . . .tel. (22) 788-10-44

  • OPIS PRODUKTU
  • GWARANCJA 36 MIESIĘCY

STACJA BRAMOWA VIDOS ONE S2401-P CZYTNIK ZBLIŻENOWY

VIDOS ONE to system wideo domofonowy pracujący w technologii IP
System jest dostępny w dwóch wariantach konstrukcyjnych: modułowym gdzie samodzielnie komponujemy stacje bramową lub Villa z gotowymi, zintegrowanymi panelami.
Rozwiązanie jest bardzo nowoczesne i umożliwia korzystanie z najbardziej zaawansowanych technologicznie funkcji stawiając go na najwyższym podium wśród tego typu urządzeń.
Vidos One sprawdza się doskonale jako samodzielny system wideo domofonowy do małych instalacji jedno i kilkurodzinnych jest jednocześnie kompleksowym rozwiązaniem dla złożonych instalacji osiedlowych z obsługą wielu wejść oraz portiernią.
Możliwość integracji z systemami telewizji przemysłowej oraz obsługi mobilnej za pomocą smartfona czyni Vidos ONE niezwykle uniwersalnym i pożądanym rozwiązaniem. 

Stacja bramowa z serii Villa z wbudowanym czytnikiem zbliżeniowym i szyldem na nazwisko. Wyposażona w 2 Mpx ( full HD ) kamerę z obiektywem o kącie widzenia 129 stopni.
Podświetlenie nocne LED IR w połączeniu z systemami wspomagającymi dynamikę i podświetlenie obrazu ( WDR,DNR, BLC ) doskonale odwzorowuje rzeczywistość oraz
pozwala na komfortowe korzystanie z urządzenia w warunkach niedostatecznej widoczności.
Panel wyposażony jest w dwukierunkowy system audio ( duplex ) z funkcją redukcji zakłóceń i eliminacji echa.
Stacja bramowa posiada 4 wejścia alarmowe, którymi można zarządzać z poziomu monitora oraz 2 przekaźniki do sterowania furtką i bramą automatyczną.
Urządzenie zasilane jest w technologii PoE ( IEEE 802.3af ) możliwe jest również zasilanie prądem stałym 12V z zewnętrznego zasilacza.

Model przeznaczony do montażu podtynkowego.


DANE TECHNICZNE:
  • Jednoabonentowa stacja bramowa
  • Przetwornik kamery CMOS 2Mpx / Rozdzielczość 1920×1080
  • Kąt widzenia kamery – 129°
  • Kompresja wideo – H.264
  • Komunikacja dwukierunkowa DUPLEX
  • Oświetlacz podczerwieni – IR3m
  • Funkcje obrazu: BLC, DNR, True WDR
  • Podświetlenie przycisków LED ( kolor biały )
  • 2 niezależne wyjścia przekaźnikowe NC/NO
  • Wbudowany czytnik zbliżeniowy w standardzie MIFARE 13.56MHz
  • Interfejs sieciowy: 1x RJ45 10/100m
  • Wi-Fi 2.4G ( zasięg zależny od dostępności sygnału )
  • 4 wyjścia alarmowe
  • Czujnik antysabotażowy
  • Obsługa kart microSD do 128GB
  • Obsługa zdalna przez komputer przez VIDOS ONE PC
  • Obsługa mobilna przez aplikacje VIDOS ONE
  • Zasilanie: DC 12V/830 mA ( max ) / PoE 802.3af
  • Klasa szczelności: IP65
  • Klasa odporności: IK08
  • Materiał: Aluminium / tworzywo sztuczne
  • W komplecie puszka montażowa
  • Temperatura pracy: -40°C ~ 53°C
  • Wymiary: 174×91×29 mm
  • Wymiary puszki: 168,4×85.2×33 mm

Serwis i reklamacje

Gwarancja 36 miesięcy obowiązuje na wszystkie produkty zakupione po 01.09.2019
  1. Firma Wena udziela gwarancji na zakupione produkty na okres 24 miesięcy od daty zakupu, umieszczonej na niniejszej Karcie Gwarancyjnej i dokumencie zakupu.
  2. Usterki produktu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w ciągu 14 dni roboczych od daty przyjęcia produktu do punktu serwisowego.
  3. Użytkownikowi przysługuje prawo wymiany produktu na nowy, jeżeli:
    > w okresie gwarancji wykonano cztery istotne naprawy, a produkt nadal wykazuje usterki;
    > po stwierdzeniu, że wystąpiła usterka niemożliwa do usunięcia. Przy wymianie produktu na nowy potrąca się równowartość brakujących lub uszkodzonych przez Użytkownika elementów(także opakowania) i koszt ich wymiany
  4. Użytkownik dostarcza uszkodzony sprzęt na własny koszt do punktu serwisowego
  5. Gwarancja nie obejmuje obniżania się jakości urządzenia spowodowanego normalnym procesem zużycia i poniższych przypadków:
    > niewłaściwym lub niezgodnym z instrukcją obsługi użytkowaniem produktu;
    > użytkowaniem lub pozostawieniem produktu w nieodpowiednich warunkach (nadmierna wilgotność, zbyt wysoka lub niska temperatura, nasłonecznienie itp.),odmiennych warunków konserwacji i eksploatacji niż zamieszczonych w instrukcji obsługi produktu;
    > uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych;
    > uszkodzeń spowodowanych działaniem sił zewnętrznych np. przepięcia w sieci elektrycznej, wyładowania atmosferyczne, powódź, pożar;
    > uszkodzenie powstałe na skutek niewłaściwego zainstalowania urządzenia niewłaściwego przechowywania urządzenia lub napraw wykonanych przez osoby nieupoważnione;
    > uszkodzenie powstałe na skutek podłączenia niewłaściwego napięcia.
  6. Gwarancja straci ważność w skutek:
    > zerwania lub uszkodzenia plomb gwarancyjnych;
    > podłączenia dodatkowego wyposażenia, innego niż zalecane przez producenta produktu;
    > przeróbek i zmian konstrukcyjnych produktu oraz napraw wykonanych poza punktem serwisu Wena;
    > Karta gwarancyjna lub numery seryjne zostały zmienione, zamazane lub zatarte;
  7. Karta Gwarancyjna jest ważna tylko z wpisaną datą sprzedaży potwierdzonymi pieczęcią i podpisem sprzedawcy.
  8. Warunkiem wykonania naprawy jest dostarczenie towaru z niniejszą Kartą Gwarancyjną oraz dowodem zakupu.
  9. Punkt serwisowy:

    Firma Wena
    Al. Jerozolimskie 311 05-816 Reguły/ k. Warszawy
    tel. 22 8370286; 22 8174008
    e-mail: biuro@vidos.pl
    www.vidos.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu