STRONA GŁÓWNA » DOMOFONY / WIDEODOMOFONY » WIDEODOMOFONY » VIDOS » AKCESORIA » RAMKI » RAMKA DO MONTAŻU VIDOS ONE D2200-2
Kategorie
RAMKA DO MONTAŻU VIDOS ONE D2200-2RAMKA DO MONTAŻU VIDOS ONE D2200-2RAMKA DO MONTAŻU VIDOS ONE D2200-2
RAMKA DO MONTAŻU VIDOS ONE D2200-2
RAMKA DO MONTAŻU VIDOS ONE D2200-2
RAMKA DO MONTAŻU VIDOS ONE D2200-2

RAMKA DO MONTAŻU VIDOS ONE D2200-2

VIDOS

CZAS WYSYŁKI: 2-3 DNI

KOSZT WYSYŁKI: od 0,00 zł

NUMER KATALOGOWY: ONE D2200-2

KOD PRODUCENTA: D2200-2

STAN PRODUKTU: NOWY

GWARANCJA: 3 LATA GWARANCJI

Cena: 217,99 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • OPIS PRODUKTU
  • FUNKCJE
  • GWARANCJA 36 MIESIĘCY

 RAMKA PODWÓJNA DO MONTAŻU PODTYNKOWEGO VIDOS D2200-2

 

VIDOS ONE jest modułowym systemem wideodomofonowym, które funkcjonuje w technologii IP.
 

Urządzenie posiada elastyczną konstrukcję, co niesie za sobą wiele korzyści. Pierwsza zaleta związana jest z dopasowaniem systemu do charakterystyki oraz potrzeb danej instalacji, a dodatkowo dopasowuje się on do wymagań przyszłego użytkownika.

Ramka podwójna charakteryzuje się nowoczesnością, a oprócz tego daje możliwość na używanie bardzo zaawansowanych pod względem technologicznym funkcji. W związku z tym jest to system na światowym poziomie.
 

Vidos One może zostać wykorzystany w formie samodzielnego systemu wideodomofonowego do niewielkich instalacji jedno oraz kilkurodzinnych. Jednakże to nie wszystko, gdyż nadaje się on również do zaawansowanych instalacji osiedlowych, które zarządzają dużą ilością wejść, a nawet portiernią. W systemie wszystkie zastosowane elementy są ze sobą całkowicie kompatybilne.
 

Obudowa wzbogacona w puszkę podtynkową powstała z myślą o montażu podtynkowym modułów wchodzących w skład systemu VIDOS ONE.
 

W jej skład wchodzą dwa elementy: plastikowe puszki podtynkowego oraz aluminiowego ramki zewnętrzne.

 

Funkcje:
 

  • Gabaryty puszki podtynkowej: 219x107x45 mm.
  • Gabaryty zewnętrzne 236x124x60 mm.
  • Kolor urządzenia to ciemny grafit.

Serwis i reklamacje

Gwarancja 36 miesięcy obowiązuje na wszystkie produkty zakupione po 01.09.2019
  1. Firma Wena udziela gwarancji na zakupione produkty na okres 24 miesięcy od daty zakupu, umieszczonej na niniejszej Karcie Gwarancyjnej i dokumencie zakupu.
  2. Usterki produktu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w ciągu 14 dni roboczych od daty przyjęcia produktu do punktu serwisowego.
  3. Użytkownikowi przysługuje prawo wymiany produktu na nowy, jeżeli:
    > w okresie gwarancji wykonano cztery istotne naprawy, a produkt nadal wykazuje usterki;
    > po stwierdzeniu, że wystąpiła usterka niemożliwa do usunięcia. Przy wymianie produktu na nowy potrąca się równowartość brakujących lub uszkodzonych przez Użytkownika elementów(także opakowania) i koszt ich wymiany
  4. Użytkownik dostarcza uszkodzony sprzęt na własny koszt do punktu serwisowego
  5. Gwarancja nie obejmuje obniżania się jakości urządzenia spowodowanego normalnym procesem zużycia i poniższych przypadków:
    > niewłaściwym lub niezgodnym z instrukcją obsługi użytkowaniem produktu;
    > użytkowaniem lub pozostawieniem produktu w nieodpowiednich warunkach (nadmierna wilgotność, zbyt wysoka lub niska temperatura, nasłonecznienie itp.),odmiennych warunków konserwacji i eksploatacji niż zamieszczonych w instrukcji obsługi produktu;
    > uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych;
    > uszkodzeń spowodowanych działaniem sił zewnętrznych np. przepięcia w sieci elektrycznej, wyładowania atmosferyczne, powódź, pożar;
    > uszkodzenie powstałe na skutek niewłaściwego zainstalowania urządzenia niewłaściwego przechowywania urządzenia lub napraw wykonanych przez osoby nieupoważnione;
    > uszkodzenie powstałe na skutek podłączenia niewłaściwego napięcia.
  6. Gwarancja straci ważność w skutek:
    > zerwania lub uszkodzenia plomb gwarancyjnych;
    > podłączenia dodatkowego wyposażenia, innego niż zalecane przez producenta produktu;
    > przeróbek i zmian konstrukcyjnych produktu oraz napraw wykonanych poza punktem serwisu Wena;
    > Karta gwarancyjna lub numery seryjne zostały zmienione, zamazane lub zatarte;
  7. Karta Gwarancyjna jest ważna tylko z wpisaną datą sprzedaży potwierdzonymi pieczęcią i podpisem sprzedawcy.
  8. Warunkiem wykonania naprawy jest dostarczenie towaru z niniejszą Kartą Gwarancyjną oraz dowodem zakupu.
  9. Punkt serwisowy:

    Firma Wena
    Al. Jerozolimskie 311 05-816 Reguły/ k. Warszawy
    tel. 22 8370286; 22 8174008
    e-mail: biuro@vidos.pl
    www.vidos.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu