DOSTĘPNOŚĆ: dostępny
CZAS WYSYŁKI: 2-3 dni
KOSZT WYSYŁKI: od 30,00 zł
NUMER KATALOGOWY: (9960)
KOD PRODUCENTA: SL/180/R
STAN PRODUKTU: nowy
GWARANCJA: DO 24 MIESIĘCY
PRODUCENT: ROGER
KOMPLETACJA: SIŁOWNIK
SZEROKOŚĆ SKRZYDŁA: 1,8m
CYKL PRACY: UŻYCIE INTENSYWNE
PRĘDKOŚĆ OTWIERANIA: HI-SPEED
ENKODER: TAK
WYŁĄCZNIK KRAŃCOWY: MECHANICZNY
ZASILANIE SILNIKA: 36V
WYBÓR LAMPY:
DANE TECHNICZNE | |
SL/180/R | |
Zasilanie sieciowe | 230 V AC - 50 Hz |
Zasilanie silnika | 36 V |
Moc znamionowa | 200 W |
Częstotliwość użytkowania | Intensywne |
Siła | 150 N |
Temperatura pracy | -20°C / +55°C |
Stopień ochrony | IP44 |
Typ motoreduktora | Niesamohamowny |
Prędkość | 0,6- 6,6 obr/min |
Czas otwierania do 90° | 6 - 30 s |
Wyłaczniki krańcowe | Ograniczniki mechaniczne na otwarcie i zamknięcie z LT341 |
Centrala sterująca | F70/IPU36 |
Enkoder | Wbudowany cyfrowy + magnetyczny cyfrowy SENSORED, 48 impulsów na obrót |
Ilość cykli na dobę (otwieranie/zamykanie – 24h non stop) |
bez limitu cykli |
Waga produktu zapakowanego | 13,7 kg |
1 | F70/IPU36 ROGER Centrala sterująca |
2 | SL/180/R ROGER siłownik |
3 | R90/F2ES ROGER fotokomórki |
4 | R90/F2ES ROGER fotokomórki i kolumienki |
5 | FIFTHY/24 ROGER Lampa ostrzegawcza z anteną |
6 | R85/60 H85/TTD – H85/TDS ROGER – przełącznik kluczykowy |
7 | Odbojniki |
8 | Listwa bezpieczeństwa ROGER |
ROGER | |
OSOBY I POMYSŁY Działalność firmy Roger Technology od początku opiera się na wartości, jaką są osoby pełne innowacyjnych pomysłów i pasji. Osoby, które nigdy się nie poddają, które podejmują wielkie wyzwania, aby nie popadać w monotonię. Osoby, które wierzą, że z każdego wspaniałego pomysłu rodzi się wielka zmiana dająca początek wielkiej przyszłości. |
|
DOŚWIADCZENIE W ZAKRESIE PRODUKTU W naszym języku tłumaczymy słowo „doświadczenie” jako pasja. Dla nas, pasja oznacza wszystko. Właśnie ta wielka wartość popycha nas każdego dnia do ciągłej, intensywnej oceny rozwoju naszych produktów i rozwiązań, aby były one mocno związane z rzeczywistymi wymaganiami naszych klientów, którzy oczekują produktów zaprojektowanych z myślą o ułatwieniu ich pracy. |
|
![]() |
DOSKONAŁE SUROWCE Od zawsze stal, żeliwo sferoidalne, aluminium, brąz, miedź i tytan stanowią główne i jedyne surowce stosowane w procesach produkcyjnych zaawansowanej mechaniki w naszej firmie. |
![]() |
TECHNOLOGIA PRODUKCJI W Roger Technology cała wewnętrzna obróbka opiera się na najlepszych - dzięki najnowszej technologii - liniach produkcyjnych. W trosce o każdy produkowany element, dokonaliśmy odpowiednich inwestycji, a także w sposób istotny zautomatyzowaliśmy i zrobotyzowaliśmy wszystkie modele oraz wszystkie etapy realizacji produktu, aby zapewnić wysoką niezawodność podzespołów i półfabrykatów. Osiągnęliśmy to przy jednoczesnym przestrzeganiu najwyższych standardów jakościowych. |
![]() |
MONTAŻ WEWNĘTRZNY Główną wartość dodaną na etapie montażu oraz montażu wewnętrznego stanowi dedykowany - w całości włoski - zespół wysoko wykwalifikowanych pracowników, który kontroluje, montuje i z największą pasją dba o prawidłowy przebieg wszystkich etapów montażu. |
![]() |
CYFROWY SILNIK BRUSHLESS Rewolucyjny oraz innowacyjny silnik cyfrowy brushless ze stałym polem magnetycznym, trójfazowy, zasilany napięciem sinusoidalnym z natywnym enkoderem, który umożliwia superintensywne wykorzystanie napędu przy niezwykle niskim zużyciu energii, gwarantując 100% działanie wszystkich funkcji sterowania i bezpieczeństwa napędu. |
![]() |
NOWA GENERACJA ELEKTRONIKI Nowa centrala sterująca z wbudowanym sterownikiem cyfrowym typu brushless. Pozbawiona tradycyjnych przekaźników, dzięki rewolucyjnemu systemowi kwadrantowemu z tranzystorami MOSFET oraz technologii sterowania w pełni opartej na mikrosterowniku DSP, stanowi nową generację układów elektronicznych stworzonych w celu maksymalnie bezpiecznego, automatycznego sterowania wszelkiego typu ruchami napędu. |
![]() |
PASJA DO MECHANIKI Wszystkie podzespoły mechaniczne oraz przekładnie zębate są produkowane ze stali, żeliwa i brązu. Obudowy napędów są produkowane w formie odlewów ciśnieniowych z aluminium wzmocnionego tytanem. Wszystkie przekładnie zębate są kontrolowane oraz montowane na wysokiej jakości łożyskach, a następnie wprowadzane do dokładnie obrobionych gniazd, aby zapewnić idealne dopasowanie między osiami. |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Roger Technology to producent, który stawia na nowe rozwiązania technologiczne, dlatego też jego automatyka bramowa i szlabany są o najwyższej możliwej jakości na rynku. Jako pierwsza firma na rynku dostosowała silniki bezszczotkowe do automatyki do bram i szlabanów, stając się tym samym absolutnym pionierem technologii Brushless w branży.
O wyjątkowości produktów Roger Technology świadczą:
Dla Roger Technology najistotniejsze jest zaangażowania ludzi, otwarcie umysłu na innowacje i nowe pomysły, dążenie do perfekcji, stałe zwracanie uwagi na jakość produktów. |
|
![]() |
|
ABSOLUTNIE PIERWSI W ZASTOSOWANIU BRUSHLESS Rewolucyjny silnik bezszczotkowy z 12 unikatowymi cechami. Technologia, która zapewnia maksymalną wydajność przy mniejszym zużyciu energii niż inne silniki |
BEZSZCZOTKOWY SILNIK TRÓJFAZOWY BRUSHLESS |
![]() |
STEROWNIK CYFROWY I WEKTOROWY NAPĘDU |
![]() |
CYFROWA CISZA SILNIKA |
![]() |
Bardzo mocny silnik, zapewniający
duży moment obrotowy, a jedno- cześnie niezwykle małych rozmiarów oraz o kompaktowej budowie, dzięki wyjątkowemu uzwojeniu w formie skupionych cewek, zasilanych przez trójfazowy układ napięcia o przebiegu sinusoidalnym.
|
Sterownik cyfrowy BRUSHLESS, który pracuje przy niskim napięciu 24 V/36V DC, umożliwia 100% sterowanie napędem w sposób cyfrowy. Dzięki jego działaniu opartemu w całości na mikrosterowniku DSP, można w prosty, precyzyjny i elegancki sposób zaprogramować i spersonalizować bieg oraz wszystkie przewidziane ruchy posiadanego napędu. |
Olbrzymie znaczenie ma całkowity, lub prawie całkowity brak jakichkolwiek dźwięków wydawanych przez silnik BRUSHLESS podczas wszystkich jego ruchów. |
|||
SILNIK DO SUPERINTENSYWNEJ EKSPLOATACJI |
![]() |
PRĘDKOŚĆ, PRZYSPIESZENIA I SPWOLNIENIA Z NAJWYŻSZĄ PŁYNNOŚCIĄ |
![]() |
BARDZO NISKIE ZUŻYCIE ENERGII |
![]() |
Chcielibyśmy zaskoczyć Państwa jedną podstawową charakterystyką: nawet w przypadku superintensywnej eksploatacji napędu z silnikiem, pozostaje on stale chłodny, pomimo wielu dni użytkowania. |
Napęd z wykorzystaniem cyfrowej technologii BRUSHLESS wytwarza idealne, eleganckie ruchy ze stałą siłą i momentem obrotowym w każdym punkcie biegu, zapewniając maksymalnebezpieczeństwo oraz możliwość zmiany prędkości w dowolnym momencie poprzez optymalne sterowanie spowolnieniem i przyspieszeniem. |
Silnik, który może pracować przy niskim napięciu, z możliwością superintensywnej eksploatacji, oraz który może działać w środowiskach charakteryzujących się bardzo trudnymi warunkami klimatycznymi, stale utrzymując niski poziom zużycia i poboru energii. |
|||
WYKRYCIE PRZESZKODY ORAZ INWERSJA RUCHU Z ZACHOWANIEM PEŁNEGO BEZPIECZEŃSTWA |
![]() |
WBUDOWANY NATYWNY ENKODER CYFROWY |
![]() |
BRAK PROBLEMÓW W PRZYPADKU PRZERWY W DOSTAWIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ |
![]() |
Dzięki technologii cyfrowej jesteśmy w stanie wykryć przeszkodę i natychmiast odwrócić pracę silnika, definiując w prosty sposób moment brotowy silnika, czułość, czas i skok inwersji. Wszystko to z zachowaniem maksymalnego bezpieczeństwa. |
Silnik BRUSHLESS z niezwykle rozwiniętym, natywnym enkoderem cyfrowym, umożliwia zarządzanie sterowaniem napędu w sposób bezpieczny, precyzyjny i wyjątkowo elegancki. |
Dzięki wsparciu wewnętrznych lub zewnętrznych akumulatorów oraz układowi ładowania akumulatorów, napęd może nadal pracować z dużą autonomią, również w przypadku krót- szych lub dłuższych przerw w dostawie energii elektrycznej, zapewniając dużo więcej manewrów w porównaniu z obec- nymi, tradycyjnymi technologiami. |
|||
SILNIK O TEMPERATURZE OTOCZENIA |
![]() |
PROSTA INSTALACJA ZA POMOCĄ JEDNEGO KABLA 3-ŻYŁOWEGO |
![]() |
WYMAGAJĄCA I PRECYZYJNA MECHANIKA NA POTRZEBY SILNIKA |
![]() |
Główny cel przyświecający projektantom silnika BRUSHLESS to zbudowanie silnika do superintensywnej eksploatacji oraz wydajności sięgającej 99%. Niezależnie od liczby manewrów wykonywanych w ciągu jednego dnia przez silnik, zawsze pozostaje on chłodny lub, co najwyżej, osiąga temperaturę otoczenia. |
A gdybyśmy powiedzieli, że instalacja silnika BRUSHLESS polega po prostu na podłączeniu jednego 3-żyłowego kabla? Prosty jak żaden inny! W ten sposób można sterować napędem w sposób w pełni cyfrowy, dzięki technologii SENSORLESS lub SEN- SORED, dostępnej w zależności od rodzaju napędu. |
Stworzyliśmy mechanikę, która pozwala uzyskiwać maksymalne osiągi silnika. Wszystko to dzięki połączeniu najwyższej jakości wewnętrznych procesów produkcyjnych, obróbek mechanicznych oraz doskonałej jakości zastosowanych materiałów żelaznych i nieżelaznych. |
![]() |
|||
![]() |
SERIA BRUSHLLESS HIGH SPEED Startuje cyfrowa prędkość |
||
SZYBKOŚĆ | ZARZĄDZANIE | KONTROLA | BEZPIECZEŃSTWO |
100% SZYBSZY W PORÓWNANIU DO KONKURENCYJNYCH ROZWIĄZAŃ |
PRĘDKOŚCIĄ OTWIERANIA I ZAMYKANIA |
PRZYZPIESZENIEM I SPOWALNIANIEM PRZY OTWIERANIU I ZAMYKWANIU |
PUNKTOWI SPOWALNIANIA I ZWIĄZANEJ Z NIM PRĘDKOŚCI ORAZ BEZKOMPROMISOWEMU WYKRYWANIU PRZESZKÓD |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
BM30![]() |
BH30![]() |
BG30![]() |
TW90![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
SLED![]() |
BR21![]() |
AYRON![]() |
![]() |
![]() |
BE20![]() |
SMARTY![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
BIONIK4![]() |
BIONIK1PE![]() |
BIONIK1PC![]() |