STOP należy do gamy automatyki do zapór elektromechanicznych drogowych do użytkowania średnio-intensywnego oraz intensywnego, dla wjazdów do 7.5 m szerokości, dostępne w wersji na 230V oraz 24V.
Silniki serii PASS, są wyposażone w centralę sterującą z wbudowanym odbiornikiem radiowym 433 Mhz. Masywnośc, zaufanie oraz bezpieczeństwo - to główna cecha tych silników. Są zgodne z normami EN12453 oraz EN12445 dzięki wbudowanemu we wszystkich wersjach encoderowi
DEA STOP24NET/L-F zapora 24v z centralą sterującą, użytkowanie intensywne
Zapora elektromechaniczna powolna, użytkowanie intensywne, z centralą sterującą NET24N i wyłącznikami krańcowymi - z encoderem - Długość ramienia 6 m. i 7.5 m - Intensywność użytkowania: wysoka częstotliwość - Kontrola silnika za pomocą encodera i wykrywanie przeszkód. Produkt dostrczany z 4 sprężynami.
N.B. Dla ramienia o długości 7.5m należy dodatkowo dołożyć co najmniej 1 KIT MOLLA.
Ramię, uchwyt ramienia, płytka lampy oraz podstawa mocująca niedołączone do zapory.
Produkt zgodny z normami EN12453 oraz EN12445
DEA STOP24NET/L-F | |
Napięcie zasilania silnika (V) 24V | 24 |
Moc pobierana (W) | 120 |
Cykl pracy (ilość manewrów/h) | 250 |
Maksymalna ilość manewrów na dobę (24 h) | 1000 |
Zakres temperatur pracy (°C) | -20 ÷ 50 |
Czas otwierania o kąt 90° (s) | 5,3 |
Waga produktu z opakowaniem (Kg) | 79 |
Ciśnienie akustyczne (dBA) | < 70 |
Stopień ochrony | IP34 |
Od 2013 roku grupa jest dalej konsolidowana poprzez współpracę z DEA HT, działem zaawansowanej technologii zajmującym się rozwojem i produkcją komponentów elektronicznych.
Od samego początku wizja DEA była wielonarodowa. Ma 14 filii na całym świecie, z czego 8 jest otwartych od 2012 roku: rosnące potrzeba kapilarności, która jest wynikiem pozytywnej reakcji rynków międzynarodowych na produkty DEA.