STOP należy do gamy automatyki do zapór elektromechanicznych drogowych do użytkowania średnio-intensywnego oraz intensywnego, dla wjazdów do 7.5 m szerokości, dostępne w wersji na 230V oraz 24V.
Silniki serii PASS, są wyposażone w centralę sterującą z wbudowanym odbiornikiem radiowym 433 Mhz. Masywnośc, zaufanie oraz bezpieczeństwo - to główna cecha tych silników. Są zgodne z normami EN12453 oraz EN12445 dzięki wbudowanemu we wszystkich wersjach encoderowi
DEA STOPNET/L-F-F zapora 230V z centralą sterującą, użytkowanie średnio intensywne
Zapora elektromechaniczna powolna, użytkowanie średnio intensywne, z centralą sterującą NET230N i wyłącznikami krańcowymi - z encoderem - Długość ramienia 6 m. i 7.5 m - Intensywność użytkowania: średnia częstotliwość - Kontrola silnika za pomocą encodera i wykrywanie przeszkód. Produkt dostrczany z 4 sprężynami.
N.B. Dla ramienia o długości 7.5m należy dodatkowo dołożyć co najmniej 1 KIT MOLLA.
Ramię, uchwyt ramienia, płytka lampy oraz podstawa mocująca niedołączone do zapory.
Produkt zgodny z normami EN12453 oraz EN12445
DEA STOPNET/L-F-F | |
Napięcie zasilania silnika (V) 230V | 230V ~ ± 10 % (50/60 Hz) |
Moc pobierana (W) | 500 |
Cykl pracy (ilość manewrów/h) | 150 |
Maksymalna ilość manewrów na dobę (24 h) | 800 |
Zakres temperatur pracy (°C) | -20 ÷ 50 |
Czas otwierania o kąt 90° (s) | 6,5 |
Waga produktu z opakowaniem (Kg) | 81 |
Ciśnienie akustyczne (dBA) | < 70 |
Stopień ochrony | IP34 |
Zabezpieczenie termiczne silnika (°C) | 150 |