• INTELIGENTNA TECHNOLOGIA.
Centrala sterująca z funkcjami samouczenia i autodiagnostyki (EOS 120).
Wyłączniki krańcowe z enkoderem, bez punktów referencyjnych na łańcuchu.
Centrala sterująca zgodna z protokołem EElink (EOS 120). •
BEZPIECZEŃSTWO UŻYTKOWANIA.
Wersja specjalnie zaprojektowana do łatwej i szybkiej instalacji, zgodnej z zasadami bezpieczeństwa przewidzianymi w Dyrektywie Maszynowej. Dzięki zabezpieczeniu przed zgnieceniem w razie zetknięcia z przeszkodą siłownik zmienia kierunek ruchu bramy, zapobiegając wyrządzeniu szkody osobom lub przedmiotom. Solidność szyny prowadzącej zapewnia większą wytrzymałość na naprężenia występujące podczas montażu i funkcjonowania. •
UPROSZCZONA INSTALACJA
Szyna może zostać zamocowana bezpośrednio do sufitu bez użycia uchwytów mocujących. Kable są umieszczone w dwóch specjalnych kanałach znajdujących się w szynie prowadzącej.
Można uzyskać większy skok wózka pociągowego obracając głowicę napędu o 90°.
Centrala sterująca VENERE D (wbudowana)
Siłownik niesamohamowny/samohamowny samohamowny
Zasilanie 230V~ 10%, 50 Hz jednofaz.
Pobór mocy 240 W Siła 1200 N
Czas otwarcia lub zamknięcia 2 s
Sprzęgło elektron. regulacja momentu obr. zintegrowana z centralą
Wyłączniki krańcowe elektroniczne z enkoderem
Obsługa ręczna wysprzęglenie linką
Częstotliwość użytkowania praca intensywna
Temperatura pracy od -15°C do + 60°C
Stopień zabezpieczenia IPX0
Ciężar siłownika 80 N (~ 8kg)
Skład zestawu:
- Siłownik EOS120,
- Centrala z zintegrowanym radioodbiornikiem
- Pilot MITTO2
- Szyna prowadząca o dł. 2,9m z łańcuchem